Füüsiliste VinoDeli kaupluste tagastamispoliitika

VinoDelis püüame tagada, et meie kliendid oleksid oma ostudega rahul. Kui teil on vaja toodet tagastada, palun tutvuge alloleva tagastuspoliitikaga:

Tagastamise tingimused:

1. Tooted tuleb tagastada kehtiva kviitungiga sellest poest, kust ost sooritati.
2. Toode peab olema samas seisukorras kui ostmise ajal, ilma rikkumisjälgedeta.
3. Avatud veinipudelid võib tagastada riknemiskahtluse korral. Toode tuleb viia tagasi poodi, kust see osteti, et seda kontrollitaks.

Kontroll ja kinnitus:

1. Meie töötajad kontrollivad tagastatud veini, et kinnitada riknemist (nt korgiviga, liigne oksüdatsioon, sekundaarne käärimine gaseerimata veinides jne).
2. Kui riknemine on kinnitatud, pakutakse kliendile järgmisi võimalusi:
• Sama veini (sama sort, nimetus ja tootja) asenduspudel.
• Kui klient soovib veini vahetada teise vastu, ei tohi hinnavahe ületada kolme eurot. Kui valitud vein on kallim, tuleb kliendil tasuda hinnavahe.
NB! Alkohoolsete jookide eest raha tagasi ei maksta vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.